Friday, June 4, 2010

pak ngahku tiada

terkejut aku dlm kol 9 lebih pg ayahku telefonku mengatakn pak cik sy (pak ngah) telah tiada semasa aku dlm perjlnan ke kolej.
terasa sedih coz dia byk berguau dgn ku dan byk jasa dia kpdku selain dia ant pak cik yg paling akrab dgnku. segala kemarahanku tidak dilayannya
aku seakan tak percaya coz kali terakhir aku jumanya adalah masa ari selasa tue di mana masa tue aku temankn dia bersama mak ngah ku ke kmc (kuantan medical centre) dan aku yg uruskn pendaftarannya disana. dia sempat laa bergurau dgn ku di mana dia suruh aku menetap di pahang slama setahun dan x sangka gurauannya adalah gurauan terakhir buatku. tue laa detik akhir aku bersamanya
aku mmg mengaku yg aku pernah harap dia tiada kerana satu sbb dan tak sangka pula hajatku tercapai. terkilan sgt coz aku berhajat dia tiada dan ia menjd kenyataan.
terasa bersalah sgt aku dibuatnya coz selain satu sbb itu dia ant mereka yg dh ku anggap sbg ayah sendiri.

AL-FATIHAH UNTUK PAK NGAHKU ZULKIFLI DAN SEMOGA ROHNYA DI CUCURI RAHMAT OLEH ALLAH.
ALFATIHAH

No comments: