Wednesday, February 16, 2011

hari nie ada yang best dan ada yang tak best

first skali saya nk ucapkan slamat maulidul rasul kepada semua kaum muslimin dan muslimat yang beragama islam
ari nie ada yang best dan ada juga yang tak best. yang tak bestnya mak saya masuk spital lg kat pusrawi sbb mak sukar nk bernafas,balik awal ke rumah sebelum kol 7 mlm, x berkemas masa supervisor jumpa so sy jd kelamkabut dengan telekung tak kemas lg but buat muka slumber apabila jumpa supervisor,segalanya jd kelamkabut coz tak ada persediaan awal nk jumpa supervisor (hahahaha) dan juga tak dapat gi umah kawan yang baru jumpa.
yang bestnya adalah walaupun supervisor bz,supervisor still jumpa dengan saya yang tgh bengang coz timing tak jd dan for first time sy rasakan sy tak payah kasi sms ingatkn dia tentang dia kena jumpa saya walaupun saya sorg2. kasi juga supervisor tgk program yang saya laksanakn walaupun tak jd. malah supervisor izinkn sy ikut rombongan esok. yahooo. bestnya. trasa sy nk menjerit kat seluruh dunia ttg happy saya nie

No comments: