Saturday, February 19, 2011

17.2.2011-18.2.2011

sepanjang saya menghadiri The Leading International Invention & Internation EXPO di KLCC ( visitor) ada pengalaman menarik dan juga pengalaman buruk yang saya alami.
saya menghadirinya disebabkan saya nak ikut dan meminta kebenaran dari supervisor saya,supervisor saya mengizinkn sbb superisor saya pun terlibat as ketua di tempat kuis di sana. 2 hari saya hadiri sbb hari ketiga saya tak hadirinya

pengalaman buruk :-
- saya tak blh tolong supervisor saya tentang program yang dibuatnya
- telah memberi satu games saya kat org lain sbb sy nak dia bantu saya dlm menyelesaikn kemelut saya
- kena marah oleh lect lain sbb kebodohan saya menyerahkan satu program kat org tue (hopefully dia dapat bantu laa saya)
- rasa bersalah sangat dengan kebodohan saya itu

pengalaman baik :-
- saya dapat pengalaman bagaimana nk hadapi sewaktu pertandingan dengan soalan dari para juri
- supervisor saya menang gangsa walaupun dia tak beri penerangan (terima kasih juri)
- dapat kawan (hopefully dpt pak we skali) hahahahahahaha

tp sekiranya game sy dpt dipasarkan dan saya dapat duit,sy akan meminta supaya duit itu disalurkn kpd org yg memerluknnya. hopefully hasrat saya akan tercapai

No comments: