Wednesday, March 10, 2010

suka tgk dia terkejut

Pada 20.3.2010,bekas teman sebilik sy iaitu ieda telah buat majlis perkahwinan pd ari ahad. sy tak sangka laa dapat datang ke majlisnya coz sangkaan sy ayah sy tak izinkn saya ke majlisnya meleset sama skali.
saya pergi dengan kawan baik ke majlisnya krana ayah dah balik kl (sabtu) dan ahad sy pergi berkonvoi dgn kwn yg lama dok pahang ke majlisnya dlm kol 10 lebih pagi.
saat paling best apabila melihat ieda terkejut dengan kehadiran saya ke majlisnya coz sebelum nie sy macam bermain dengan sms tak mau hadiri ke majlisnya. muka ieda nampak happy sangat dngan kehadiran saya
saya tak sangka pula,majlisnya seangkatan dengan majlis kawen mak cik bongsunya kerana ieda tak cakap pun. sy bawa satu adiah dan menyesal tak bawa dua hadiah ke majlis kawen tue.
sy saat melihat mukanya terkejut memang best laa coz saya sukar nak nampak mukanya terkejut apatah lagi dengan surprise kehadiran saya nie ke majlisnya dengan tak ada langsung kad kawennya coz dia just taip kat fb jemput sy ke majlis kawinnya.

No comments: