Sunday, February 28, 2010

sedih + happy

sy sedih apabila adik bawah saya balik ke Mesir malam tadi setelah dia bercuti sebulan dekat malaysia.
sy rasa dia kerap pulang apabila saya kemalangan lg asalkn dpt cuti blajar. raya 2007 sepatutnya dia tak pulang tp gara2 saya kemalangan, dia pulang ke malaysia pd mlm arinya.
sy rasa terharu yg amat kerana dia suka sgt cari gaduh (gaduh2 sayang) sgt dengan saya nie tp saya tak kisah langsung dengan dia. dia kalo blh nk laksanakn permintaan org sekelilingnya walaupun ia sukar dilaksanakn.
ari nie bekas adik bilik saya iaitu Asmah datang ke rumah saya nie. saya sungguh terharu laa coz dapat jumpa dia dan suaminya.
banyak juga saya sembang dengannya coz terasa dah lama sangat saya tak sembang dengannya sejak diploma lg laa.
dia mengaku memang saya banyak berubah dengan hanya perkataan saja. tapi saya tak kisah langsung coz dia memang kenal saya sejak diploma lai

No comments: