Saturday, February 20, 2010

sebuah kenangan

masih kuingat saat indah percintaan antara kau dan aku
tanggal 18.11.2009 bermula laa cinta kita
di mlm ari aku mengajakmu bercinta
kerana ku mau rasai alam percintaan itu
kau setuju dengan permintaanku ini
walaupun kita tak pernah berjumpa

ku ingat lagi saat pertemuan kita
perkenalan antara kau dan aku
bermula laman chat dikedaikopi
dimana pada mulanya aku tak menyukaimu
tapi kau yg menyukai diriku ini
yang berlagak selamba ini sahaja

org disekelilingku mahu kita berpisah tanpa pengetahuanku
tapi aku yang degil mahu terusknnya
kerana kau sahabat dan temanku ku ini
walaupun kadangkala perangaimu menyakitkn mataku ini
tp ku tetap bersabar dengan diriku ini
sehinggalah tarikh itu aku menerimamu

pada mulanya ku merasa manis percintaan ini
tapi lama-lama ku merasakan ia bosan
kerana kau terlampau menurut kata-kataku ini
sampai kadangkala ku tertanya-tanya
dimanakah sifat kelakianmu dan keegoanmu itu
sebagai seorang lelaki di dunia ini

20.2.2010 menjadi saksi perpisahan kita
kerana perasaan cinta itu dah hilang dalam diriku ini
apabila ku mengkaji sifatmu itu
selain ku mahu kebebasan abadi milikku sebelum ini
yang kurasakan ilang dalam diam
ku harap kau tak merana kerana aku dah bgtau sebabnya
sebuah perpisahan ini yang tak ku jangkakannya


No comments: