Wednesday, February 17, 2010

citer lama



teringat lagi citer sembang saya (chat) dan gaya percakapan sy masa dlm chat sampai kadang-kadang sy kena band kerana sikap sy agak kasar sikit dalam chat.
sy kalau dlm chat memang suka cari gaduh dan kenakan org sampai ada yang tak tahan dengan sikap saya nie yg bagi diaorg agak kasar sikit.
yg kelakarnya dlm sikap kasar saya nie saya blh jd femes dan ada yang minat kat saya. blh kaa minat tanpa berjumpa? sering membuat tanda tanya kepada saya nie coz rata- rata nak jumpa but saya tak mau berjumpa dengan diaorg palig sadis sy jarang nk ckp nama sebenar sy kat diaorg malah blh dikatakn rata-rata tak kenal nama sebenar saya coz diaorg kenal nama samaran saya yang dipersetujui oleh arwah kawan baik saya nie.
tapi yang penting dalam chat nie saya elak jumpa atau bersua muka dengan diaorg coz sy tak ready lagi coz sy bukannya lawa pun but cute laa juga saya nie dan rata-rata pernah nampak saya kata saya lawa sedangkan sy tak lawa langsung laabut cute dan ada yg kata saya baby face tapi saya tak kisah pun coz sy tak pernah jumpa mereka pun.
banyak laa yang saya sembang dalam chat dan disitu juga laa kadang-kadang saya bercakap tentang masalah saya nie,diaorg tak kisah malah beri pandangan kat saya nie yang kadang-kadang tak ada pedoman idup nie

No comments: