Thursday, January 21, 2010

betulkah ia

sering menjadi pertanyaan kepada diriku ini tentang khabar berita yang disampaikan oleh orang lain samada ia betul atau pun tidak kerana apa yang di cakap tidak seiring dengan situasi sebenarnya.
tapi kadangkala ia betul kerana aku sendiri pernah alamainya. aku alaminya masa aku xcident dan masa kehilangan insan tersayang (sahabat karibku)
tak sangka,org pertama yang telefon kpdku (sahabat karibku) adalah insan pertama yang meninggalkan diriku ini.
dia laa yang menkhabarkan tentang kemalangan diriku ini dan tak ku sangka dia laa yang pertama meninggalkan diriku ini.
masa kematiannya ku tak sangka langsung kerana baru pg hari (hari kejadian) ku bermain mesej dengannya dan di malam harinya dia sudah tiada. kawan baikku yg lagi sorg mengkhabarkannya kepadaku dan baru ku melihat mesej itu di hpku.
mmg tamparan yang amat laa kepadaku kerana dia antara sahabatku yang memahami sikap diriku ini cuma yang buat ku terkilan adalah sikapku yang tak menunjukkan ku mempunyai pak we kepadanya.
terus semalaman ku tak dapat tido gara-gara ku terkenangkannya.apabila ku melihat dengan mataku sendiri barulah ku percaya,dia sudah tiada lagi.
ku slagi dapat tahan air mata,ku akan biarkannya tak mengalir dengan derasnya kerana ku tahu,dia tak mau melihat insan yang menyayanginya menangis dan dia sendiri yang akan merasa sedih

No comments: