Thursday, December 17, 2009

kdg2 ia best




kadangkala apabila dapat jalan sorg-sorang dari kuarga best untuk sy rasakan kerana di saat ini lah sy rasa bebas untuk membeli belah walaupun sya buka kaki shopping
setakat membeli kain utk buat baju ada;ah perkara yang jarang saya laksanakan skrg terutamanya kalau pergi dengan kuarga coz biasanay baju saya mereka yang pilih warna dan coraknya.
kalau ada yang saya berkenan biasanya diaorg tak suka corak atau kalernya dan sy jenis suka pakai beli barang yang murah jer coz kadang-kadang ia lagi slamat dari barang yang mahal dan biasanya warnanya cantik sampai buat saya rambang mata melihatnya.
so,kadang-kadang saya terpaksa menipu diaorg dan jarang saya menipu diaorg coz saya tau tak baik tipu diaorg tapi kadang-kadang saya seperti makhluk yang lain mahu kebebasan yang orang lain ada tapi saya tak ada

No comments: