Sunday, December 6, 2009

bedah

pembedahan setakat nie telah 3 kali berlaku ke atas diriku ini. sebab kena bedah adalah sikit kepala ku kena buang akibat eksident yang berlaku pd tahun 2007 sehari sebelum raya ( ada aku catatkan pasal eksident sebelum nie).
setakat nie sudah 3 kali pembedahan kepala aku lakukan dan aku harap laa tahun depan iaitu pembedahan akhir penamat segala pembedahan di kepala aku nie kerana azab pembedahan di depan permukaan kepala walaupun sikit,hanya allah jer yang tau.
pembedahan pertama iaitu buang sikit tulang kepala berlaku di hospital besar johor bahru akibat eksident,pembedahan kedua menampal besi di tempat yang berlubang berlaku di pusat perubatan universiti malaya (PPUM), ketiga iaitu buang besi juga berlaku di PPUM dan aku harap yang terakhir nie penamat segala penderitaan aku atas rawatan nie pd tahun depan dan kalau boleh selepas aku graduation juga di PPUM.
pembedahan kedua dan ketiga berlaku tak sampai dua bulan pembedahan pembedahan tampal besi berlaku kerana ssegala kesakitan akibat besi terjadi kepadaku ini antaranya sakit satu kepala dan kadang-kadang kalau aku pakai tudung mcm tak ngam besi yang tertampal tue dengan kepala aku (nasib baik malam ia terjadi)
sekarang nie aku tengah mememujuk kepala agar terima besi ke atas kepala bagi operation kepala kerana aku dh merasa risiko ada besi dan tak ada besi di kepala

No comments: