Thursday, April 25, 2013

TOP UP

Anda perlukan top up dgn kadar segera?
Nak beli kat kedai,kedai dah tutup sekarang
malas nak keluar rumah untuk cari kedai jual top up,
malas nak singgah ke kedai sekiranya dalam perjalanan
Mana nak cari top up utk call insan kesayangan?
saya nak cara mudah untuk dapatkan top up tapi tak jumpa lagi
Saya ada jawapannya



Saya menjual top up secara senang dan mudah



Caranya muda sangat:-
Permulaan PM saya,disitu saya akan kasi no akaun yg mudah bg anda
Kedua bank in duit dan bagitahu sy dan kalau boleh scan resit bank in duit ke dlm akaun saya (sebagai bukti).
Saya dah dapat bukti,top up akan terus masuk ke dalam hp anda dengan kadar yang segera

Mudahkan? Marilah cepat membeli top up dengan sy melalui PM sy di fb iaitu faz fazna

ATAU

Email kepada saya iaitu fazna_cute@yahoo.com

No comments: