Monday, November 15, 2010

tension + x ada idea

adoi,minggu lepas betul2 buat aku tension yg amat. tension dgn perangai adik dan suami kakak sulung sy yg ganggu kejer sy.
adik sy masa sy nk buat kejer,sy suruh dia titun kat bilik dia dan dia ckp blh titun kat mana2 jer. alih2 dia titun kat tempat yg aku tgh buat kejer dan siap mengganggu aku tgh buat kejer. buta kaa dia. menyampah + geram dgn adik sendiri.
abg ipar aku pula dgn anaknya,buta kaa mata dia masa aku dh hard disk tgh open dan aku tunggu tenet buka serta aku merayau tgk tv,dia ganggu aku. buta kaa dia. ganggu jer masa aku tgh buat kejer. aku masa iklan laa nk cari bahan alih2 masa aku tgh gi,dia guna tenet dgn anaknya. nasib baik aku dh savekn kejer aku dlm hard disk masa tenet dh tutup. aku mmg mengamuk laa. nnasib baik laa dia dh kuar.
tlg laa hormati perasaan aku,jgn laa ikut perasaan diaorg. hormati laa aku. aku terasa mcm aku nie tak wujud jer kat umah tue coz diaorg bebas pijak kepala aku sesuka hati. diaorg ingat aku tak ada perasaan kaa?
yg paling amat tertekan adalah idea yg wujud ilang begitu jer akibat tertekan. benciiiiiiiiii betul sy dibuatnya. ia merepak ke projek nk buat. aku terasa benci diri pula. blur + seangkatan dgnnya. terasa nk menangis pula but aku benci dgn tangisan
apa yg perlu aku buat? aku betul2 buntu yg amat sgt kerana nie first time aku terasa yg aku tak guna dan amat memerlukn bantuan dr org lain

No comments: