Monday, October 18, 2010

first time putus cinta

kol 1 lebih pg (ari isnin) isnin aku telah mengungkapkn lafaz perpisahan kat teman laki ku yg amat kusayangi. walaupun perit,tp aku ttp kena melafazkn perpisahan buat si dia walaupun hati ini telah bersulam dgn kasih syg dan cinta kpdnya.
walaupun perit tp aku terpaksa merelakn sbb terlalu byk kemungkinan buruk yg akan menimpaku lebih2 lg aku dh baca citer risiko cinta cyber memalui paper semlm. lebih byk buruk dari baik. aku juga telah tanya byk pihak ttg risiko yg aku akan hadapi dan sepanjang itu aku telah fikirkn risikonya juga.

aku terasa sakit hati dan adik beradiknya dlm taip kata2 perpisahan buatnya. actually dia tak salah langsung but teramat baik bg diriku ini but aku jer yg terasa tak layak buatnya.
kesian pula kat dia di mana aku telah bertaip kata2 kasihan kat kata2nya yg ajak aku cinta tp skrg aku telah menolaknya walaupun dlm hati ini terpalit kasih syg buat abadi buatnya.
walaupun dia laki kedua yg hadir dlm hidupku but dia laki pertama yg aku cintai yg amat sgt dan kalau blh mmg aku tak mau berpisah dgn dia,tp aku terpaksa sbb byk persoalan yg bermain dlm fikiranku ini setelah berjumpa dgn dia dan aku tak mau persoalanku ini membuatkn ku merana
cinta start di alam cyber mmg byk baik dan banyak buruk malah cinta ini cinta jarak jauh sukar aku nk mengenal keperibadiannya kpd aku. kata2 dan taipan mmg indah but bila di alam maya,aku tak tau reaksinya walaupun ia pertemuan pertama dan trakhirku dgn si dia

No comments: