Friday, April 16, 2010

persoalan keadaanku masa ilang ingatan

sekarang nie boleh dikatakan banyak persoalan tentang keadaanku selepas excident tue terjawab apabila ku tanya kepada ayah,kakak dan adikku (yg terlibat dgnku).
kakak ku bgtau masa ku sedar dari koma ku memanggil nama ayahku. berkaitan lumpuh separuh badan adalah apabila doctor suruh gerakkn tubuhku (kiri dan kanan). sebelah kiri tak blh gerak dan maknanya aku lumpuh separuh badan sehingga ku jalani fisioterapi di ppum.
akiku menjawab pasal rantai dan beg duit aku tue,org spital yg kasi kat adikku dan adikku kasi kat kakak iparku utk dijaganya. but why hanya aku dapat lihat beg duitku dan rantai tak aku lihat masa aku dapat ingatan balik?
adakah kerana rantai aku nk diambilnya? knp masa dia kasi kat aku dia blh ckp aku ada tanda nk xcident dgn menyerahkn rantai tue kat dia? aku rasa dia nk ambik terus rantai aku tue dan dia agak masa bila aku akan minta rantai kat dia. kalo aku minta rantai aku maknanya dia x ada peluang nk ambik rantai aku.
ayahku menjawab aku x pernah disimen kaki walaupun aku lumpuh dan mmg sejak kecik aku x pernah di simen kakinya.
tapi ada lagi beberapa persoalan yg tak terjawab lg dan aku akan terus mencari jawapannya

No comments: