Wednesday, March 31, 2010

ayahanda meninggal

terasa sedih apabila insan yg telah ku anggap sbg ayah walaupun ia adalah ayahanda yg ku kenal jauh telah meninggal dunia.
aku terasa nk melawatnya tapi tak boleh oleh ayahku. pertanyaan yg sering berlegar dlm fikiran ku ini iaitu kenapa asal org meninggal jer (terutama kuarga) aku tak dapat ikut melihatnya buat kali terakhir.
aku terasa tak adil kerana aku antara org terakhir yg dapat melawat kuarga org meninggal walauppun tak dapat melihat jenazahnya.
aku nak minta maaf sangat kat ayahanda sekiranya aku terlampau banyak kesalahan kepadanya. ayahanda antara kuarga yg rapat dengan ayahku ini. kehilangannya memberi kesan dan ingatan kpdku ini.
alfatihah sy ucapkan buat kuarga ayahanda. semoga rohnya dicucuri rahmat oleh allah taalaa

No comments: