Thursday, February 4, 2010

2.2.2010 - final projek



pd 2.2.2010 aku telah menyertai final projek yg telah dibuat di belakang dewan auditorium KUIS. kebanyakkan orang ada kumpulan but sy tak ada kumpulan coz bagi sy banyak songeh kalo buat dalam kumpulan nie
tapi aku tak sangka laa jumpa sorg kawan batch aku juga yang menyertai final projek gak coz aku ingat dia graduation macam yang lain juga rupanya tidak so kiranya aku ada peneman laa juga dibuatnya.
final projek nie sungguh boring + memenatkan. ye laa,sy bangun jam 7 pagi utuk ke KUIS sedangkan majlis final projek itu dijalankan kol 9 pg lebih sampai kol 5 petang dgn tak ramai yang melihat final projek saya nie.
tekanan mental juga laa kena menunggunya sampai abis.
apa kes,x ada majlis penutup tapi tak ada majlis pembukaan, itu tak adil namanya laa. dah laa tempat kedudukan sy kat tgh panas,sabau jer laa saya dibuatnya dengan majlis nie

No comments: