Friday, January 29, 2010

slamat ulang tahun fazna


ari nie jam 3.30 pg saya dilahirkan di Kuala Lumpur. sy sungguh seronok mengingati kelahiranku ini kerana di tarikh inilah aku dilahirkan walaupun terselit kepiluanku ini.
tp ia takkan mematahkan semangatku ini untuk berjuang meneruskan kehidupan ini kerana ia menjadi pembakar semangat kepadaku agar berusaha lagi gigih dan mengubah sikap burukku ini.
di tarikh lahirku ini laa membuatkan aku membuat keputusan agar aku berkahwen lagi lewat dari kawan-kawan baikku ini kerana aku nak melihat kebahagiaan mereka baru laa kebahagiaan diriku ini kerana kegembiraan mereka adalah kebahagiaan dan hadiah lahir buat diriku ini.
sempena besday sy nie,sy tak meminta hadiah yg mahal, ia bukan harta tapi sy meminta yang lain yang semua org miliki iaitu:-
- semua ahli keluargaku berkumpul dengan gembira
- ibuku sihat dari dialisis (cuci buah pinggang)
- sahabat baikku meraikan besdayku
- teman-teman chatku hidup bahagia
- jodohku ditentukan oleh keluargaku

selamat ulangtahun FARAH MUNA @ FAZNA @ FAZ @ NA @ PAZANAH @ PASNAH

No comments: