Thursday, December 3, 2009

sehari sebelum raya

sehari sebelum raya masanya pagi,sy telah mengalami kemalangan jalan raya dia ayer itam (menurut adik sy laa)
keluarga pula bagi tau kemalangan sy kat batu pahat johor
masa kemalangan berlaku sy telah tido manakala adik sy yang kedua bongsu memandu kereta dan kakak atas saya yang sepatutnya ikut tak ikut gara-gara merajuk dengan ayah saya ( kuarga yg bgtau)
kemalangan yang berlaku adalah antara kereta yg sy dan adik naik bersama lori (tak tau lori apa) di mana kereta kami telah melanggar lori.
keadaan saya waktu tue saya tak tau coz saya terus koma manakala adik kedua bongsu just luka di tangan tapi yg pastinya kepala sy berdarah sampai kena cermin mata saya
su dikejarkan ke hospital batu pahat tapi doctor pindahkan sy ke hospital johor bahru kerana kelengkapan di hospital batu pahat tidak mencukupi. so kiranya separuh hari laa saya masuk hospital batu pahat
di hospital johor bahru saya operation di malam hari (berapa jam saya tak tau) dan dikejarkan ke wad icu sebab sy memamg tidak sedar diri selama 8 hari (menurut mak saya) tapu yang laun kata saya koma 7 hari (keliru saya dibuatnya)
sy pun tak tau keadaan saya masa tue tapi yg sy tau sy ilang ingatan dan lupuh separuh badan kerana masa sy sedar dari ilang ingatan sy nak gi jumpa doctor di PPUM (Pusat Perubatan Umervisiti Malaya) dengan keadaan sy berkerusi rodadan perasan waktu tue girang pandang saya

No comments: