Monday, December 28, 2009

pembedahan thn depan

saat paling happy adalah apabila operation tampal kepala akan dilakukan pd tahun depan. aku agak doctor yang sama ari nie dimana aku berjumpa dan x sangka doctor cute tue ada. aku agak dia ketua bahagian neurologi walaupun dia x ckp laa dengan aku. sepat laa aku tanya khabar dengan dia tue dan ada laa sesi soal jawab sikit.
ari nie juga bincang ttp operation yg aku akan buat. aku minta tampal buat lepas aku study dlm bln 7,so maknanya dlm bln 8 dia ckp tp aku lupa masa tue masa pose so adik aku laa yg kea telefon ayah aku utk mengconfirmkn tarikh operation.
keputusan telah dapat iaitu 7.10.2010 aku masuk wad dan 8.10.2010 operation akan dijalankn kpd ku. aku rasa x sampai seminggu aku dlm wad nie dan keadaan azab aku laa. aku sebenarnya tak mau operation tp terpaksa buat coz mengenangkn kuarga dan senyuman mereka semua. ckp dlm bi tue dengan 2 doctor nie. x caya jer aku dibuatnya.
biar laa aku buat asalkn mereka happy walaupun yg sebenarnya aku x mau buat operation tampal kepala tue dah

No comments: